خالی‌کردن ذهن بدون حرف‌زدن

نویسندگی، محتوا نویسی و داستان نویسی

خالی‌کردن ذهن بدون حرف‌زدن

نویسندگی، محتوا نویسی و داستان نویسی

نویسندگی نامه عاشقانه | چگونه یک نامه عاشقانه بنویسیم

من در سال 1984 در آپارتمان استودیوی خود در سانفرانسیسکو ایستاده بودم، نامه ای در دستم. از مردی در مینه‌سوتا بود که پنج سال می‌شناختم. اما تنها پس از رد و بدل کردن نامه‌های متعدد و به اشتراک گذاشتن تماس‌های تلفنی پرهزینه گهگاهی بود که در نهایت متوجه شدم که چقدر این دوست دانشگاهی را دوست دارم.
نامه های جف دوست داشتنی، سرگرم کننده، شیرین و دست نوشته بودند. «س.ف. فلش»، بعد از اینکه تصمیم می گرفت به من لقبی بدهد، می نوشت. من مطمئن نبودم که در مورد نام "سان فرانسیسکو فلش" چه فکر کنم. فقط می دانستم که او فکر می کند من خاص هستم.
بیشتر از همه، نامه های جف نشان می داد که او چقدر من را دوست دارد. من هنوز بسیاری از آن نامه ها را دارم، همراه با نامه طولانی کریسمس که او به من دستور داد که هنگام باز کردن هدایای خود بخوانم. او در آن هر هدیه را نمادی از فداکاری خود توصیف کرد.
در این روز پیام‌های دیجیتالی از طریق متن یا رسانه‌های اجتماعی، چرا همسرتان را با یک یادداشت کاغذی قدیمی غافلگیر نکنید؟ در اینجا دلیلی است که باید تلاش کنید، همراه با نکاتی درباره نحوه نوشتن نامه عاشقانه که همسرتان برای همیشه دوستش دارد.

 

نوشتن نامه عاشقانه به همسر و نگارش و ترتیب ایده برای متن نامه و نویسندگی متن نامه

 

چرا باید به مدرسه قدیمی بروید

ارسال پیامک آسان و فوری است - اما یک نامه نیست.
نامه های دست نویس ملموس و دائمی هستند. آنها نیاز به زمان و تأمل دارند. آنها همچنین فوق العاده شخصی هستند. شما شخصیت فرد را در صفحه به صورت حلقه های شکسته یا حروف کوچک کوچک مشاهده می کنید. عطر یا ادکلنی که روی آن چسبانده شده است را استشمام می کنید.
نامه می تواند شامل یک گل فشرده یا یک عکس چاپ شده باشد. کاغذ ممکن است نیمه شفاف یا یک تکه ضخیم و کرم ثابت باشد. یادم هست که روی کاغذ پوست پیاز نوشتم. چنین حروفی حواس را به گونه ای درگیر می کند که تکرار آن برای الکترونیک غیرممکن است.
و در 10 یا 20 سال، به خواست خدا، می توانید آن نامه را از جعبه اش بیرون بیاورید و با خواندن آن، دوباره احساس کنید. من این را با مجموعه ای از نامه های دست نویس که شوهرم قبل از ازدواج برای من فرستاده بود، تجربه کردم. نامه های دست نویس احساسات را به گونه ای منتقل می کنند که پیام دیجیتالی نمی تواند.
رولاند ژوونت، رئیس روانپزشکی بزرگسالان در بیمارستانی در پاریس توضیح می‌دهد: «با دست‌نویس به صمیمیت نویسنده نزدیک‌تر می‌شویم. او در مقاله‌ای با عنوان «دست‌نویس در مقابل تایپ کردن»، می‌گوید: «دست هر فرد متفاوت است: ژست مملو از احساسات است و جذابیت خاصی به آن می‌دهد.»
ماهیت کند خط نیز ما را به تفکر دعوت می کند. این کار ما را کند می کند، که وقتی می خواهیم یک نامه عاشقانه بنویسیم خوب است. و زمانی که به همسرتان نامه ای دست نویس می دهید، می گویید: "تو برای من ارزشمندی."

 

نامه عاشقانه خدا به تو

اگر در نوشتن نامه عاشقانه فروخته نشده اید، در نظر بگیرید که نامه عاشقانه خدا برای شما چه معنایی دارد. اگرچه کتاب مقدس دست نویس نیست، اما منحصر به فرد است زیرا روح القدس از طریق کلام خدا صحبت می کند.
در اینجا فقط چند پیام عاشقانه از جانب خدا وجود دارد: "تو را بر کف دستان خود حک کردم"
"من تو را با عشقی جاودانی دوست داشتم"

"زیرا که کوهها ممکن است از بین بروند و تپه ها از بین بروند، اما محبت ثابت من از شما دور نخواهد شد" 
"من هرگز شما را ترک و ترک نخواهم کرد" 
"نامه" خدا پیوسته عشق او را به شما یادآوری می کند.
این قدرتمند است و یک نامه عاشقانه به همسرتان می تواند به روشی مشابه قدرتمند باشد.

 

چگونه یک نامه عاشقانه بنویسیم

ابتدا کاغذ یا کارت پیام خود را انتخاب کنید. آیا می خواهید کاملاً قدیمی باشید و کاغذ زیبایی بخرید؟ یا لوازم ثابت هتل قدیمی دارید که خاطره خاصی را برای شما به ارمغان می آورد؟ شاید همسرتان عاشق رستوران خاصی باشد که دستمال کاغذی دارد. می‌توانید روی آن‌ها بنویسید و او را بخندانید.
هر سال در کریسمس یک نامه عاشقانه برای شوهرم در دفترچه ای که در مراسم عروسی به من داده شد می نویسم. بیش از سه دهه دوام آورده است! و یک بار برای جف کارت پستال مجسمه «بوسه» اثر آگوست رودن را فرستادم. پشت آن بیتی از آواز سلیمان نوشتم.
همانطور که تصمیم می گیرید چه چیزی را در نامه بگنجانید، این چهار نکته را در نظر بگیرید:

 

در مورد اینکه چرا همسرتان را دوست دارید بنویسید

ویژگی ها و رفتارهایی را که برایتان ارزش قائل هستید توصیف کنید: چگونه او هرگز فراموش نمی کند که شما را در صبح خداحافظی کند یا چگونه داستان های قبل از خواب برای بچه ها درست می کند. آیا دوست دارید او چقدر احساساتی است و چگونه هنگام تماشای فیلم قدیمی Family Man در نتفلیکس گریه می کند؟ شاید بتوانید در مورد خصلت های همسرتان تحسین کنید. به عنوان مثال، شوهرم جوک های مزخرفی می گوید، اما من تلاش های او برای آوردن طنز به زندگی من را دوست دارم، و او معمولاً مرا می خنداند. شاید شما عاشق خنده های عجیب همسرتان باشید یا اینکه چگونه او در کلیسا با این شور و شوق آواز می خواند، حتی اگر او کمی بداخلاق باشد. برقراری ارتباط با این موارد به همسرتان برکت خواهد داد.

 

معتبر باشید

این توصیه جن آدامز، دانشیار ارتباطات و تئاتر، پس از خواندن 400 نامه عاشقانه است که در اتاق زیر شیروانی یک خانه ویکتوریایی پیدا کرد. این نامه ها توسط زوجی نوشته شده است که در دهه 1930 صاحب خانه بودند. او می گوید: «ما همه شاعر نیستیم. «و احتمالاً این چیزی نیست که عزیزان ما می‌خواهند بشنوند. آنها می خواهند صدای ما را بشنوند.»

 

خاطره ای را به اشتراک بگذارید

همانطور که در حال نوشتن هستید - به آرامی - به روزهای اولیه فکر کنید که نمی توانستید به چیزی جز این مرد یا زن که اکنون همسر شماست فکر کنید. احساسات آن زمان و همچنین یک لحظه مهم را به اشتراک بگذارید.

 

آینده خود را با هم ذکر کنید

آیا مشتاقانه منتظر شب ما با هم، ماجراجویی بعدی سفر یا رقص در اتاق نشیمن خود هستید؟ اجازه دهید بدانند که در مورد آنها خواب می بینید.

 

نامه‌ی کوتاه هم خوب است

اگر این نکات در مورد نحوه نوشتن نامه عاشقانه خیلی ترسناک به نظر می رسد، فقط مختصر را انتخاب کنید. یک پیام ساده روی یک تکه کاغذ بنویسید و آن را در کیف همسرتان یا کیف پول شوهرتان بگذارید. یک قلم خط‌دار «همیشه دوستت دارم عزیزم» با خودکار ارتباط زیادی با همسرتان خواهد داشت.
یادت هست آن پیام چند صفحه ای جف در یک کریسمس قبل از ازدواجمان برای من نوشت؟ من آن نامه را گرامی می دارم، اما برای پیام ساده ای که سال گذشته به من داد نیز ارزش قائل هستم. او یک غول را خط خطی کرد: «دوستت دارم!» روی یک تکه کاغذ کپی سفید، آن را «جفی» امضا کرد و یک روز صبح آن را روی میز صبحانه برای من گذاشت. اکنون به دیوار اتاقک من چسبانده شده است، جایی که هر روز آن را می بینم - و لبخند می زنم.

 

ارتباط از طریق نامه های عاشقانه

نامه های قدیمی می توانند ابزار قدرتمندی برای ارتباط بین همسران باشند. فقط از اسکات لافلین بپرسید، که نزدیک به 500 نامه به همسرش، بارب، نوشت، در حالی که او در یک خانه سالمندان در طول همه گیری کووید-19 قرنطینه بود. اگرچه محدودیت های خانه سالمندان به پایان رسیده است، از ژوئیه 2021، لافلین همچنان برای همسر 59 ساله خود نامه می نوشت. هر نامه با یک پیام به پایان می رسد: "با تمام قلبم دوستت دارم."

 

منبع: +

۰۰/۱۰/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
بی نشان بی نشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی