خالی‌کردن ذهن بدون حرف‌زدن

نویسندگی، محتوا نویسی و داستان نویسی

خالی‌کردن ذهن بدون حرف‌زدن

نویسندگی، محتوا نویسی و داستان نویسی

5 دلیل برای اینکه چرا باید از تفکر بصری استفاده کنید

ایده ها را همیشه می توان در قالب کلمات بیان کرد. با این حال، کشیدن آنها اغلب راه بسیار بهتری برای توضیح خودتان است. وقتی نوبت به حل مسائل می رسد، یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد.

نقاشی به شما کمک می کند تا ایده های خود را به دیگران منتقل کنید

همه می توانند یاد بگیرند که چگونه نقاشی کنند. اگر بتوانید شکل های چوبی بکشید، کاملاً می توانید خودتان را با تصاویر توضیح دهید. مهم نیست که مهارت های طراحی شما چقدر ابتدایی است. نقاشی احتمالاً سریعترین راه برای توضیح افکار شماست.

طرح ها برای تخیل ما جذاب هستند

مردم به ندرت تصاویر مشابهی در ذهن دارند. تصاویر قوه تخیل افراد را برمی انگیزد و به طور کلی به ایده های جدید منجر می شود. علاوه بر این، طراحی سرگرم کننده و سرگرم کننده برای تماشا است. مردم وقتی می بینند ایده های آنها (یا شما) در یک تصویر واضح زندگی می کند، آن را دوست دارند.

تصاویر وضوح را به ارمغان می آورند

کلمات را تقریباً همیشه می توان به چندین روش تفسیر کرد. نقاشی ایده ها را قابل مشاهده می کند. طراحی زبان بین المللی (بصری) است که توضیح شرایط سخت را آسان می کند. این انتزاع را به چیزی تبدیل می کند که می توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

گرافیک به دیدن تصویر بزرگتر کمک می کند

مردم معمولاً برای توضیح خود به کلمات زیادی نیاز دارند. اتلاف وقت. یک مشکل یا ایده را اغلب می توان تنها در یک یا دو تصویر ساده خلاصه کرد. یکی دیگر از مزایای این است که به جای اسناد متنی (طولانی) نگاهی کلی با تصاویر بسیار ساده تر است.

تجسم یک ابزار عالی برای داستان سرایی است

نقاشی راه فوق العاده ای برای جذب مخاطب شما ایجاد می کند. چه هنگام طوفان فکری یا در حین ارائه. شما به معنای واقعی کلمه قادر به هدایت چشمان مخاطبان خود هستید. شما کاملاً مسئول این هستید که آنها به چه چیزی و در چه لحظه ای نگاه می کنند.

 

این مقاله را دوست دارید؟

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با شبکه خود به اشتراک بگذارید. به این ترتیب افراد دیگر نیز می توانند از این مقاله بهره مند شوند.

 منبع: +

۰۰/۱۰/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
بی نشان بی نشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی